31 päivän troppihaaste yhdistyksille

Osallistumisaika: 31.12.2022 asti.

Reumatroppi haastaa kaikki yhdistykset aloittamaan syksyn aktiivisesti 31 päivän troppihaasteella!

Osallistuminen on yksinkertaista:

1. Lataa ja tulosta alta yhdistyksellesi tarvitsemasi määrä haastelomakkeita. Voit myös tilata lomakkeita laittamalla sähköpostia tai soittamalla Jennille, jenni.karvonen@reumaliitto.fi, puh. +358 44 491 8160.
  2. Sopikaa yhdessä, milloin aloitatte haasteen ja mihin/kenelle täytetyt lomakkeet palautetaan.
  3. Jaa lomakkeet jäsenistölle ja käy läpi ohjeistus, jotta jokainen tietää, mitä tehdä. Kerro, että haasteen ideana on etsiä jokaiseen päivään jonkinlaista liikettä, ripaus kulttuuria ja pieni pala luontoa. Lomakkeelle merkitään, mitä tehtiin ja kuinka kauan. Esimerkkejä erilaisista liikunta-, kulttuuri- ja luontohetkistä on annettu haastelomakkeen ensimmäisellä sivulla. Turhat paineet pois: Tässä haasteessa jokainen minuutti lasketaan!
  4. 31 päivän päätteeksi kerätkää lomakkeet yhteen ja palauttakaa ne meille. Palautusohjeet ja vaihtoehdot näet alta.

Lataa ja tulosta haastelomakkeita klikkaamalla alla olevaa linkkiä.

Voit tulostaa haasteen värillisenä tai mustavalkoisena.

Haastelomakkeiden palautusohjeet:

Voit palauttaa lomakkeet jollain näistä tavoista:

1. Kuvaamalla tai skannaamalla lomakkeet ja lähettämällä ne sähköpostin liitetiedostona osoitteeseen reuma.troppi@gmail.com.
  2. Lähettämällä lomakkeet maapostilla osoitteeseen
    Suomen Reumaliitto ry / Reumatroppi
    Iso Roobertinkatu 20-22 A 5. kerros
    00120 Helsinki
  3. Täyttämällä alla oleva lomake ja liittämällä haastelomakkeet siihen. Huom. Voit lisätä yhdelle lomakkeelle kymmenen (10) haastelomaketta. Jos lomakkeita on enemmän, päivitä sivu ja täytä lomake uudelleen.

Palautuneita lomakkeita vastaan lähetetään Reumatropin tuotepalkintoja, jotka voitte jakaa tai arpoa osallistuneiden kesken. Muistathan antaa osoitetietosi (etu- ja sukunimi, postiosoite, postinumero ja -toimipaikka, sähköpostiosoite/puhelinnumero) palkintojen postittamista varten.

Skannaa tai kuvaa lomakkeet ja lataa ne alla oleviin laatikoihin. Täytä vielä yhteystietosi ja klikkaa "Lähetä lomake".

Kiitos, kun osallistuitte haasteeseen!