Kevään 2022 luento-ohjelma on valmis!

2.12.2021

Tulevan kevään koulutus- ja luentotarjonta on viilattu huippuunsa ja ilmoittautumiset ovat auki!

Kevään mittaan luvassa on kaksin verroin mahdollisuuksia kouluttautua Reumatroppi-ohjaajaksi. Ensimmäinen koulutus järjestetään jo 21.-22. tammikuuta. Ilmoittaudu mukaan tästä. Mikäli et ehdi mukaan tammikuun koulutukseen, järjestämme toisen koulutuksen vastaavilla sisällöillä maaliskuun 18.-19. Ilmoittautuminen maaliskuun koulutukseen avautuu tästä. Lähetämme koulutukseen ilmoittautuneille materiaalipaketin etukäteen postitse. Koulutuksen käyminen mahdollistaa oman Reumatroppi-ryhmän käynnistämisen ja muita mukavia etuja, joista voit lukea täältä.

Jokainen kevätkuukausi tuo mukanaan myös uuden verkkoluennon, jolla päästään kuulemaan toinen toistaan valovoimaisempia asiantuntijapuhujia. Kevään alkuilloissa sukelletaan Reumatropin keskeisimpiin teemoihin. Kaikki tulevat luennot ja ilmoittautumislomakkeet löydät Tapahtumat-välilehdeltä. Muistathan myös aiempien verkkoluentojen tallenteet, jotka ovat avoimesti käytettävissä esimerkiksi yhdistysten jäsenilloissa tai muissa tilaisuuksissa.

Kaikki tulevat tapahtumat järjestetään helppokäyttöisellä Microsoft Teams-verkkoalustalla. Osallistua voi siis mistä päin Suomea tahansa, eikä mukaan pääsemiseen tarvita kuin älylaite ja sähköpostiosoite. Tuttuun tapaan kaikki tapahtumamme ovat maksuttomia ja avoimia kaikille. Nähdään koulutuksissa ja luennoilla!

Reumatropin kevään 2022 ohjelma