Nyt jos koskaan on oikea hetki lähteä mukaan Reumatroppiin!

11.1.2023

Onko Reumatroppi-toiminta teille jo tuttu?

Reumatropissa etsitään oman hyvinvoinnin aineksia iloisen yhdessäolon ja mukavan tekemisen kautta. Vapaaehtoisen ohjaajan vetämä ryhmä kokoontuu keskustelemaan erilaisista terveyteen ja jaksamiseen liittyvistä teemoista ja pitämään hauskaa yhdessä toiminnallisten tehtävien parissa.

Lähtemällä mukaan toimintaan saatte maksuttoman ohjaajakoulutuksen ja 30 ryhmäkertaa sisältävän valmiin ohjausmateriaalin. Materiaalia voi hyödyntää sellaisenaan tai soveltaa omaan yhdistykseen sopivaksi. Käynnistyvät ryhmät saavat myös yhteiseen toimintaan innostavan materiaalipaketin niin pitkään kuin niitä on jäljellä. Hanketyöntekijä auttaa, tukee ja neuvoo kaikissa kysymyksissä ryhmän käynnistämisestä sen päättymiseen asti. Teiltä tarvitaan vain innostusta lähteä edistämään jäsenistön terveyttä ja hyvinvointia.

Vuosi 2023 on Reumatroppi-hankkeen viimeinen toimintavuosi. Nyt jos koskaan on siis oikea hetki lähteä mukaan!

Ihmisiä ulkona heijastinliivit päällä selin kameraan.
Kalajokilaakson reumatroppilaisia. Kuva: Kirsi Brandt.