Reumatropin syksy on täynnä tietoa ja toimintaa!

21.6.2021

Keväällä 2021 päästiin nauttimaan seitsemästä eri teemaa käsittelevästä verkkoluennosta. Erityisesti maalis-huhtikuun luennot keräsivät ennätysmäärän osallistujia.

Lähestyimme jokaista verkkoluennoille osallistunutta verkkokyselyllä, jossa kartoitimme mielipiteitä ja kokemuksia menneistä luennoista ja pyysimme vinkkejä ja toiveita tulevaan. Saimme takaisin yhteensä 67 vastausta. Kiitos kaikille vastanneille! Erityisesti mielenkiintoiset aiheet ja osallistumisen helppous sekä mahdollisuus katsoa luento jälkikäteen tallenteelta keräsivät kehuja. Niihin aiomme panostaa jatkossakin.

Syksyn ennakkoaikataulu onkin nyt saatu valmiiksi. Jokaiselle syyskuukaudelle on luvassa hyvinvointitietoa ammattilaisilta sekä toiminnallista tekemistä innostavien lajikokeiluiden muodossa. Kuten tähänkin asti, tapahtumat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Tarjonnasta saa ja kannattaa siis vinkata muillekin! Ilmoittautumiset luennoille avautuvat alkusyksystä.

Ja hei, ethän unohda myöskään Reumatroppi-ohjaajakoulutuksia. Uusia ohjaajia koulutetaan elokuussa etänä ja lokakuussa livenä koronatilanteen salliessa. Ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä. Lisätietoja molemmista koulutuksista löytyy Tapahtumat-välilehdeltä.

Reumatropin syksyn luentoaikataulu.
Maistiaisia syksyn 2021 tarjonnasta.